♥ Man vet vilka ens riktiga vänner är.

sen jag fick mitt barn så har jag lärt mig en sak - man vet vilka ens riktiga vänner är.

När man är gravid så tycker alla att det är jättekul & dom ska hälsa på hela tiden och blabla. Men när barnet väl är fött så räcker det med att hälsa på barnet en - två gånger, sen är det inge kul längre. & så finns det som folk som gnäller över att man inte hör av sig eller hittar på något under den första tiden.. Nehe, men man kanske har annat för sig eller?

Jag har 2-3 vänner kvar sen innan jag fick barn & det är tacksam för, jag vet nu vilka som bryr sig och som finns för mig samt vilka som bara låtsas vara ens vän & bara låtsas bry sig. Sen har jag ju fått en del nya vänner som också ha barn & det är otroligt kul! Man har samma intressen och oftast har man samma problem som man kan prata om.

Jag är otroligt tacksam för de få vänner jag har ♥♥

♥ Erika bygren

Otroligt att de ska vara så ju! Känner igen att man bara bryr sig till en början. Illa! Tkr de e jätte kul att du fått barn! Hon är super söt, och du en bra mamma! Sköt om er :)

2010-12-23 - 11:31:41





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?