♥ lite tråkig info.

Igår fick vi nya vagnen, det är jättefin och jättelätt att köra :D Plus att den är lätt att fälla ihop och fälla upp! :) Till och med jag fattar hur man ska göra! :) haha. Så idag blir det den första promenaden med vagnen, tänkte ta en promenad om en timme och sen 12.30 går bussen in till stan :) Hon ska ju vägas & mätas idag stortjejen! Också ska vi kika lite på rean och sen åka hem till min mamma, för jag ska klippa mig i närheten av där hon bor imorgon. fick ju det i julklapp! ♥

Igår var det ingen uppdatering för jag hade ingen lust att göra något alls + att maja vara ledsen hela dagen fram till 3-4 ungefär eftersom att petade sig i ögat på morgonen, stackarn. Sen inatt har Maja sovit jättedåligt & har nästan bara somnat när hon låg bredvid mig.. Hon & jag har inte sovit med varandra sen hon var bara några veckor gammal så det var mysigt! ♥♥Hon brukar inte vilja sova tillsammans med mig :p

Detta vart en ganska tråkigt inlägg tycker jag.

♥ Carro

Ja hon kommer bli världens bästa storasyster :D

Ja de är ju så svårt å gissa :P men ändå... jag har ju bara fått en flicka, så de känns som att jag inte kan få nå annat :P

2010-12-28 - 21:15:28 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
♥ Carro

Ja, eller tre? :O ;) Tycker redan att jag är stor! :P Mamma sa till och med att jag hade blivit tjock idag! :) hihi...

2010-12-29 - 20:53:06 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
♥ Carro

Hahha, ja vi får väl se.

2010-12-30 - 16:34:16 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?