♥ Dag 26 – Mina rädslor & ♥ Dag 27 – Min favoritplats.

♥ Dag 26 – Mina rädslor
Jag är rädd för:
Fötter:hatar dem.. tycker det är så fruktansvärt äckligt med fötter usch. Bebis fötter går ju bra, för dem är söta men sen är dem bara fula och äckliga haha. Speciellt killars fötter, håriga och krokiga tår. blää!
Att bli gammal: Jag är asrädd för att bli gammal och inte klara av nånting själv, inte klara av att gå på toa själv och måste ha blöja på mig. Jag är asrädd för det!
Gamlingar: Som ovan, jag är rädd för dem gamlingar som inte klarar av nånting själv.
Spindlar: ÄCKLIGA!

Tror det är allt, haha.

♥ Dag 27 – Min favoritplats.
Min favoritplats.. hmm, jag vet faktiskt inte riktigt. Jag tycker om att vara på ställen jag trivs bra iaf. Men på sommaren tycker jag om att vara i Fönebo, jag blir brunast där plus att det är varmast i vattnet där :D

Jag skriver inte om dag 25, för jag vet inte vad jag ska skriva.






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?