♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

När man måste gå upp på nätterna och amma också kommer fram till Majas säng, då ler hon med hela ansiktet och då kan man ju inte vara småsur över att man måste gå upp!
När man är irriterad och less så hör man hur Maja pratar och skrattar, då mår jag genast mycket bättre!
När jag får en bit choklad då jag har mens & är sur, då blir jag nästan en helt ny människa ju.
Då Emil säger ;Jag älskar dig! Han berättar för mig varje dag hur vacker han tycker att jag är och att han älskar mig, oftast flera gånger om dagen. Blir så glad då! :)

Jag älskar mitt barn mest av allt men efter en hel dag med henne så mår jag bra när jag får ha min egna tid med emil eller ensam. Jag måste ladda batterierna helt enkelt för att kunna vara en bra mamma :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?