♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Ett annat ögonblick som jag kommer ihåg är dagen vi fick veta att Maja låg i magen. Min mens var försenad med 5 veckor och jag anade att jag var gravid men eftersom att jag inte hade några riktigt gravidsymtom så trodde jag inte det eller jag mådde ju illa men det gjorde jag innan också, jag åt medicin för mitt illamående. Men i alla fall så är det ju lika bra att få veta, så vi åkte på UM precis när dem öppna och egentligen måsta man boka tid för ett graviditets-test men jag fick göra ett ändå. Så jag kissade i burken och satte mig i väntrummet igen. Sen kom hon tillbaka och jag fick komma in på hennes rum igen. Då berättade hon att testet hade visat positivt. Vid det ögonblicket var ju så fylld med alla olika känslor som fanns.. jag var glad, ledsen, rädd, lycklig m.m :p Men, det är ju iaf ett viktigt ögonblick för mig! :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?