♥ jag undrar..

jag undrar om bebis vill komma ut ens, verkar som att h*n trivs väldigt bra där inne för h*n sparkar och buffar hela tiden. :) haha. kanske får vara gravid till jul ^^ nejdå, men jag hoppas på bebis nu snart iaf! jag undrar hur jag kommer känna mig den sekunden jag fattar att det är på gång, då blir jag nog nervis :) men det ska bli skönt att bli av med denna mage och ha en söt liten bebis istället :) ♥ jag längtar efter dig vår älskade bebis ♥


bebisens säng, som nu är bäddad och har en mobil hängande där över också, samt några gosedjur ♥


jag funderar just nu på om jag ska ta en dusch eller en tallrik med flingor, men fick ett tips på att äta flingor i duschen.. undrar hur det skulle gå ;)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?