♥ i väntans tider.

jag är less på att gå och vänta på bebisen nu. det är inte alls jobbigt att vara gravid, det tycker jag inte! men det tråkigt att inte kunna göra något på dagarna, inte kunna åka längre bort än ner på stan själv utifall det skulle hända något.  jag vill så gärna ha min bebis nu, så jag kan gosa och mysa hela dagarna! jag ser fram emot att vara vaken på nätterna med plutten. jag vill verkligen ha dig nu här hos mig nu, hjärtat. vi älskar dig redan så obeskrivligt mycket ♥


♥ Victoria Lundh

Åh det ser så himla mysigt ut. Och det kommer bli så bra. Och du kommer bli en kick-ass morsa jag lovar :D pussa plutten från mig och hoppas h*n tittar ut snart! :D <3

2010-08-11 - 20:24:31 · URL: http://vicctorialundh.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?