♥ sunday!

Nu är det söndag eller ja, den är väl slut snart. Vi har haft en väldigt avslappnad dag, jag sov till halv tio och jag väckte emil vid elva. sen låg vi & softa i soffan men sen åkte vi till emils syster och lämnade en mobilladdare. och efter det unnade vi oss mat på pizzahuset, en ost-skinksallad för mig & en kebab m bröd för älsklingen. fast halva min tallrik blev kvar, som vanligt! :p sen har vi handlat och bara varit hemma. jag fick cpryck och började städa så nu är det fint och ett stort plus på att det är nybäddat i sängen! så jag ska duscha och sen smörja in mig och sen lägga mig i sängen, mysigt!

Söndag är en bra dag det enda som är dåligt med den är att när den är slut så är det måndag. blä! har fullt upp denna vecka kan jag lova. det bästa med veckan är att jag slutar 10.50 på fredag :)

Inlämingsuppgift trafikkunskap ska vara klar.
Prov på torsdag.
Utvecklingssamtal på torsdag.
Tjejkväll på GinaTricot på torsdag.
Föräldragrupp på fredag.
+ en massa plugg till sv B provet, naturprovet, hälsopedagogiksprovet som är inom två veckor :(






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?