♥ jag fick ig..

på mitt senaste matteprov, det sög! & jag har verkligen ingen tid alls att göra ett omprov.. igår var första dagen efter lovet och det visar sig att om två veckor har jag tre prov den veckan! känner mig så sjukt less på skolan just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! menmen, bara att bita ihop.. jag ska försöka få ett g i matte iaf.. ska försöka prata med lärarn med hon blir så sur om man pratar med henne.

nog om det, jag har sovmorgon fram tills 09.55 men jag måste ta bussen som går 08.47 härifrån, för annars kommer jag försent :p suger getpung, men annars kommer jag ju sitta här och uggla! :p haha. iaf så gick jag hem från skolan igår tog drygt en timme, men det var sjukt skönt med en promenad så jag ska gå hem idag också :)

nu är det smink som gäller, puss!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?