♥ :) / :(

skolan - less.

dålig update men har inte haft nån lust att blogga p.g.a en sak i skolan..

idag blev det iaf söderhamn med älsklingen och det var ganska skoj :) haha, det var typ ett tält som blåste upp i luften och sen landa på bilarna haha. såg kul ut men när jag såg en bil som blev utsatt var det mindre kul. men lite komiskt var det ju! det var en hel del bilar på utställningen där plus en massa andra bilar, såg iaf nån snygg bil på utställning men INGEN rosa? HALLÅ!! sjukt konstigt tyckte jag..

iaf börjar det att lösa sig med barnvagnsproblemet som jag och emil hade/har. vi hittade ju en barnvagn som sedan visade sig vara sämst i test -.- kul! nej, men nu så har vi bestämt oss för att ta mina syskons gamla barnvagn, svängde in en snabbis och kolla på den idag och den ser väldigt bra ut tycker jag :) tvätta den bara sen så! det som står kvar på listan är bilbarnstol, bäddmadrass det är dt viktigaste iaf, sen självklat babysitter och babygym men det är ju i stort sett gratis om man jämnför med en barnvagn eller en bilstol ;p

menmen, nu ska jag iaf titta vidare på internet och sen ska jag mysa med min emil <3






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?