måste bara göra ett test ^^

personlighet..
vad heter du:
ingrid linnéa sara stadin.
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:
filippa eller per om jag var en kille.
vart bor du:
hudiksvall.
hur lång är du: 163.
ögonfärg:
blåa.

skulle du vilja..
krama någon nu:
ja, och jag ska göra dt snart.
hålla handen med din älskade: ja, och jag ska även gör det snart.




pratar du fortfarande med...
han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv: nej, dt är synd.
han som fick dig gråta sist:
ja.
han du klappa till senast: ja ^^


brukar du..
krama dina tjejkompisar: ja, varför skulle jag inte?
strula på fester:
nej.
snacka i mobilen flera timmar om dan: ja, vem har inte det?


har du:
ljugit för dina föräldrar: ja, fast inga jättelögner.
sovit i samma säng som det motsatta könet:
ja såklart!
sovit mellan två killar/tjejer: yes.

ljugit för en vän: nej, jag tror faktiskt inte det.
rökt/snusat:
nej, bara testat.
rökt brajja:
tok heller.
bråkat med ditt husdjur:
ja, dammråttorna isf.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej.


kläder..
vad använder du just nu för jacka: ingen alls, har tjocktröjor.
vad använder du just nu för skor:
tygskor.
vilka kläder skulle du vilja ha just nu:
pyjamas.
vad har du för skostorlek:
38-39

senaste personen som..
du pratade med:
emil.
du gick på bio med:
emil.
du gick på stan med:
josefine, fast vi gick bara på en affär men endå:)
du kramade:
emil.
såg dig gråta:
emil.
du skällde på: emil, typ nyss.




vill du..
gifta dig:
ja.
ha barn: ja, när jag gått ut gymnasie :)


extra stuff..
tar du droger: nej förfan.
vad är du mest rädd för:
gamlingar, fötter & kryp.
vart vill du gifta dig:
det vet jag inte än.
kör du bil:
nej.
har du ett jobb:
jag sitter barnvakt.
gillar du att ha folk omkring dig:
ibland & ibland inte.
är du ett hälsofreak:
haha nej, skulle inte tro det.
har du någontatuering:
nej, men vill ha.
är du ensam nu: nej, emil ligger i soffan.


de senaste 48 timmarna har du..
gråtit:
ja, igår haha.
köpt något:
ja.
varit sjuk:
ja, jag är förkyld :(
sjungit:
yes.
sagt "jag älskar dig":
ja.
träffat någon ny:
nej.
saknat någon:
jadå.
kramat någon:
ja.
kysst någon: ja, dt har jag.


vilken..
tidning läser du: eh, HT annars typ ingen.
buss åker du oftast:
1:an & 2:an.
frisyr du har nu:
luggen uppsatt resten utsläppt.
dag du fyller år: 31 oktober.


senaste..
film du såg:
Hipp Hipp Hora
sak du stal:
en toarulle kanske ? HAHA.
mat du åt: Happy Meal.







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?